Inkoop biologische groentezaden seizoen 2019

Forums Groepsinkopen Inkoop biologische groentezaden seizoen 2019

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Tema Tema 10 maanden, 2 weken geleden.

• Auteur

Hyundai 30
    Bijdrager

Ik wil verschillende biologische groentezaden kopen maar de hoeveelheden groentezaden zijn vaak groot. Wie wil dit samen met mij doen?
    Ik denk de volgende biologische groentezaden te kopen:
    sperziebonen, sla, andijvie, prei, suikermais, ui, wortel, rode biet, witte kool, rode kool, bloemkool, raapstelen en spruitjes. Andere ideeën zijn welkom.
    Ik ben een nieuwe tuinder (tuin 4B) en ik ben ook wel benieuwd welke groentezaden wel goed groeien en welke niet.

Tema
    Tema
    Bijdrager

Ik vroeg me af waar jij je zaden wilt kopen? Gistermiddag was ik  even bij de Welkoop en daar werden ook biologische zaden verkocht, maar dan in normale hoeveelheden. Wij kochten vroeger bij Vreeken in Dordrecht maar die werd steeds onbetrouwbaarder met het op tijd verzenden van zaden. En dan moest je je bestelling ook al in december verstuurd hebben.Dan is er nog de Bolster en ook die verkoopt, voor zover ik weet normale zakjes zaad qua inhoud.

Wij hebben onze zaden voor het komende seizoen al binnen. Misschien kunnen we volgende jaren wel samen aanschaffen maar begin dan in december al.

T. Maring – tuin 8

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.